Wednesday, June 13, 2012

--> Untitled #3



Helo. Aku sekarang kat rumah. Tadi pergi Kolumpo jap shopping-shopping sikit kat Jalan Tar. Balik tu naik ktm. There you are, ktm sekarang dah bertukar wajah. Dalam tu siap ada tv boleh tengok Tom & Jerry. Memanglah aku excited sampai tergelak sorang-sorang tengok cerita kartun tu. Tulah pasaal. Duduk kat Gombak sampai tak sedar ktm dah tukar baru. Sekarang baru nak jakun. Chooohh.


Ahah. Kelmarin aku pergi Sunway. Main luncur ais dengan budak 3 orang tu. Best hihi. Si catwoman nampak comel bila tertatih-tatih dengan mamat 9gag tu. Keh2. And the Hero? Menyampaahh! Tau lah dah terer main ice skating kaaan. Tapi oklah. First time ber-skating tak jatuh :)


Oh ada orang tanya. Apa yang kau tak suka tentang aku, sue?
Aku macam uh uh nak jawab apa ni?
So, aku diam jelah padahal dah bermacam-macam ayat nak cakap tapi terluah. Ceh.


Benda tu macam ni. Bila bersama dengan orang tu, contohnya parents or adik-beradik, kau mesti ada pelbagai perasaan kan. Dia orang boleh buat kau happy, excited, teruja, terharu, sedih, kecewa, and even marah, merajuk, rasa nak gaduh je etc etc. Mostly, orang spesis macam ni ialah orang yang rapat or memahami kau orang baru lah semua perasaan tu boleh muncul. Takkan dengan manusia yang baru kau kenal or dah kenal tapi tak rapat sangat then kau tiba-tiba nak merajuk tak tentu pasal dengan dia, ye tak? Mestilah cover-cover, sopan, baik macam cool je. Haha. Aku dengan kawan-kawan aku selalunya aku act macam 'I am independent woman, babe. So beg ni berat, biar aku yang angkat'. Chooohh.


Tapi, bila dengan kau. Aku tiba-tiba jadi lemah.
'Weh, plastik ni berat macam dinasour. Tolong angkatkan. Pleasee'
Hihi.


--



Huu. Sukma lagi berapa hari je lagi.






Not sure if aku tengah rasa excited or tengah ketakutan sekarang ni. Phew.








No comments: