Sunday, May 5, 2013

Kupu-kupu Laut



Top News: Kehangatan PRU13 semakin mendebarkan. Siapakah yang bakal menerajui tonggak kepimpinan  Malaysia kali ini?


Ramai yang pergi mengundi. Abang-abang bangla tidak ketinggalan. Naakk jugak pi ngundi. Aku kadang-kadang tak paham permainan politik ni. Makin keliru siapa yang berkata benar dan siapa yang berdusta. Aku dah 21 tahun. Dah cukup layak untuk pergi mengundi. Tapi apakan daya.. tak daftar lagi cait.


Pagi tadi aku mimpi pasal pilihan raya. Aku mimpi aku pergi mengundi. Cait. Rasa nak tumbuk diri sendiri. Dush dush. Demam pru13 memang dasyat. Serius. Tak tipu


"Different opinions don't kill. Fanaticism does.

Quite a lot"

Matluthfi90


--

Sensei Iman buat announcement. Hmm hmm masum tahun ni uia jadi tuan rumah. Aku masuk kategori individu kata. Berdebar yaw. Tak masuk team kata daahh. Lega sikit hee


Hujung minggu yang lepas, kelab karate uia kolaborasi antara kampus pj, gombak dan kuantan pergi family day kat kuantan and kita orang pergi Teluk Chempedak. Siap buat mass demo kat pantai uolls. Aku aisyah hajar buat bunkai. Memang kena campak bagai, pasir pun masuk mata mulut semua, memang best pun. Serius tak tipu. Then mandi laut yay!





Semangat haa jalan-jalan dengan Gi




Mandi laut best. Eh macam seksi pulak. Abaikan



Till we meet again. Bye :)






No comments: