Saturday, August 17, 2013

Cold


Hentakan kuat.

Aku tak pasti adakah itu penyebabnya. Mungkin. Aku harap jawapan tu betul.

Aku jadi stress. Benda kecil je pun. Tapi rasa nak marah. Marah yang gila. Nak jerit kuat-kuat. Tapi tak boleh. Tak boleh nak jerit kat sini.

Marah yang menggila. Aku tanak jadi macam tu dah. Aku tanak marah orang. Atleast, marahkan diri sendiri. Salah sendiri. Ingat Allah banyak-banyak. Kau akan jadi waras sikit.


--
Aku taktau nak mengadu kat siapa. Kat Allah, tentu. Tapi nak ada kawan. Kawan yang kau takkan rasa malu nak cerita apa je. But I dont find any. Not yet. Mungkin blog ni jadi 'kawan' itu? 'Kawan' yang boleh mendengar tapi takkan respon apa-apa. Cuma setia untuk mendengar.

Mungkin stress belajar tak habis lagi. Mungkin aku nak jadi dewasa. Tekanan makin banyak. Mungkin.

Ingat Allah. Allah. Allah. Dia ada. Nangis kat dia. Kau akan rasa lega. Peringatan untuk diri sendiri.




No comments: