Monday, July 9, 2012

7th July



A day before tu ada dojo training and dia punya hardcore ialah 1000 punches. Bila dengar rasa macam gila lah boleh buat ke? Tapi bila dah ikhlaskan hati tiba tiba rasa seronok buat benda tu.


Hari Sabtu. Yep.
Pergi dojo Al-Amin. Ajar dia orang Dai Ichi Dosa step no 9. Then buat Sepai depan dia orang semua. Waktu buat pun dah tau oh tuhan teruk gila aku punya Sepai. Petang tu terus terbang pergi Sunway. Aku tak sangka weh nak masuk Sunway Lagoon dia punya tag sekarang berupa jam tangan. Gila advanced! Hmm hujan so waktu tu sempat main 4 permainan je. Then masuk Wildlife park tengok binatang. Comeeell sangaaaattttttt! Hahaha. Then kita orang dinner kat Shogun Japanese buffet. Best! Kat situ kena lecture panjang lebar.. sampai ke konklusi yang oh my god.. should I have to do that thing sensei?! Are youuu kiddinggg meeee? And there you go. Dia serius. Malam tu aku rasa macam nak meletup. Rasa macam kura-kura nak menyorok kepala dia dalam cengkerang sebab malu sangat. Rasa macam damn seumur hidup aku tak pernah buat kerja macam ni. Bak kata sensei, inilah masanya! Sambil gelak jahat. Cis.


Muka dia merah. Mata dia merah. And aku tau dia marah. Dia minta aku explain. Silly me. Aku tak cakap. Semua ayat yang aku nak cakap tak terkeluar. Macam tersekat. End up, aku just taip kat fon dan bagi dia baca. Macam hampeh kan? Baru aku tau susahnya nak buat confession secara depan-depan. Believe me.. Rasa macam dada kau nak meletup. Tak tipu.


Aku tak pasti if apa yang aku buat ni memang benda yang patut aku buat. Bila aku pandang muka dia aku teringat balik interview waktu assessment karateworks dulu. Soalan sensei Najwa. U have a boyfriend? No. So, apa ciri-ciri lelaki idaman? Hmm tak tau, yang pasti bukan karateka. Opss.


Apa dah jadi dengan statement tu sekarang? Well, dulu dan sekarang lain :)









p/s esok tu pergi pesta bunga kat Putrajaya. And aku beli 3 kuntum bunga ros merah. Euww so childish. Tapi aku beli bukan untuk diri aku tau. Ehem.











No comments: