Sunday, July 22, 2012

Ramadhan













Ohai. Salam Ramadhan kepada semua. First puasa aku balik rumah dengan tekad nak makan best-best. Memang best pun. Ikan bakar dengan udang masak tempoyak. Tiga kali tambah nasi, awesome! Ramadhan kali ni insyaallah semua orang nak yang baik-baik, kan. Aku pun sama. Macam dia cakap, "Jauh apa yang tak patut, dekat apa yang perlu". Okay, since budaks al-amin tak ramai yang datang training sabtu hari tu, so after raya baru kelas karate mula balik. Semua budaks yang datang waktu tu cakap Alaaa.. Serius aku cakap budaks, korang rajin bebenor waktu puasa nak training eh. Gila cekal haha. Sabtu tu first time aku lead kihon. Gugup sikit jugak lah hihi. Sensei kata aku tak payah lah join contest free heavy Gi tu. Dia kata bagi chance kat orang lain. Hmm I guess so.


Sekarang baru hari kedua puasa. Still ada 28 hari lagi. Aku bukak fesbuk kan kan, nak je tangan ni gatai mulakan conversation dengan dia. Haa gituu. Behave sue! Sabar tu kan separuh daripada iman :)


p/s I miss you. Ice-cream vanilla melted with hot chocolate. It's gonna be worthy!









No comments: