Thursday, August 30, 2012

J


Huhu.
Tadi tumbuk cili nak buat sambal belacan.
Habis lesung tu aku hentak-hentak.

Huhu.
Rasa macam nak terbakar je.

But as I promised myself.
This has to be stopped.
Pretend like you wouldn't care.
Pretend like you never see it.

--
Takpe takpe. Nanti kita pergi jalan-jalan. Mid valley boleh. KLCC pun boleh. Or maybe Times Square. Like the old times.

Banyak tempat kita boleh pergi. Pergi dengan orang yang berbeza. Beramai-ramai boleh. Berdua pun boleh. Like the old times.

Pergi mandi air terjun. Pergi lepak kat kedai kopi. Pergi berkelah. Bersembang dekat bus stop. Cerita tentang semua benda. Like the old times.

Who says we can't?


--
I am going to pretend like who cares anyway?
Definitely!


You can go anywhere you want. And I am going to do it in my own way :)











No comments: