Sunday, July 31, 2011

Budak jakun ke Kolumpo



Rushing to Keyy-eel.. Sumpah best! :)




Yep. Aku tak nafikan bila aku sampai KL terasa macam aku tak pernah datang KL. Tiba tiba rasa eh eh bestnye! Oh moo. Naif gila aku. Lebih lebih lagi bila jalan kaki di tengah tengah kota metropolitan ni. Banyak betul mat saleh hensem hensem. Tiba tiba rasa excited. HAHA. Yelah kan. Selalu asyik nampak segerombolan mat bangla jee. Tak thrill langsung. So sepanjang hari itu aku asyik sengih jee :)


Sorry >.<


Oh oh. Actually aku pergi Central Market dengan Nad after finished up my UI test. Ada project. Hehehe. Tapi agenda sebenar aku tu tak berapa kesampaian sangat pun. So untuk hilangkan rasa kecewa... I get this one. Comel.




Heh. Comel lah sangat. Bila nak bayar dekat cashier tiba tiba nafas jadi semput. Tiba tiba rasa nak pengsan. Tiba tiba nak lari terus. Daripada kecewa terus rasa nak guling guling kat situ jugak. Mahal T_________T


Tapi takpelah. It is my signature, though :)


Okay. Finally. Ramadhan is coming. So take a good care of you, ceksu. Watch your words. Be better than before, InsyaAllah.


♥ Next, after raya. Mines Wonderland ♥



p/s i am stuck with my computer's assignment. razzz i need your help!








7 comments:

is said...

ape makne ansue????

AimiiiLove said...

wewittt!!!

:)

sian,budak naif pegi kolumpo!haha

Anonymous said...

suehey mmg selalu jakonn.

hoo...weh assignment tu aku pon blur..
xdpt satu soalan

Ansue said...

is : ansue stand for my name laahh.


cik A : taklaah naif sangat. naif mcm comel comel jee. huahua.


cik razz : mnede selalu jakon. assignment tuu nanti aku dtg bilik ko kita buat sama sama ye. ( sama sama tu maksudnye of course lah aku akn tiru ko) wakakaka.

is said...

ouh...tp knape ANSUE????

Ansue said...

laa? kenape dgn ANSUE?? tak boleh ke? >,<

is said...

bukan xboleh...tp knape ANSUE??!!!! huahuahua