Monday, July 25, 2011

HarryPotter Fever (sampai aku pun dapat fever)



Okay. Sejarah igauan kefanatikan terhadap HarryPotter sejak aku tingkatan 2 sudah berakhir. Teehee. Setelah 7 buah buku complete aku beli dan baca...movie-nya yang aku dok ulang ulang tengok...asyik membunuh orang dengan mantera Avada Kedavra setiap kali aku terserempak dengan kawan aku (this part aku cuma buat masa tingkatan 3, okay)...& the last part is fell in love with Daniel Radcliffe. Oh God! Hahaha. Itu dulu...Sekarang Dan dah tak hensem :) Hey, Harry Potter Part II is awesome, babe!!!




Anak Harry super cute tauu. Saya suka. Hehehe.

Thanks to Hanim sebab membenarkan saya menculik dia ke The mines and dapat makan pizza!!






Err... nampak tak, ada yang pelik di situ. Hahaha. Okay kau orang tak nampak lah tu. Seriouly, aku pakai shawl lah!! First time ever tauu. Tersengih sekejap. Hehehe. Shecar, kamsahamnida sebab tolong adjust-kan lilitan shawl tu :)

Aku singgah ke bookstore andd yeahaa! Aku dapat beli another book written by Sophie Kinsella, Remember Me. Quite interesting. Tapi lepas dah beli buku tu baru aku ternampak karya terbaru Nurul Syahida; the most my favourite author! Valentino Nervosa. I am look forward for it! Tungguuuuu...

Ermm...ingatkan nak beli cincin masa di The Mines tapi bajet dah tercicir pulak. Eh helo? Suhaila nak beli andd nak pakai cincin?? Macam buang tebiat pulak. Hahaha. Sebenarnya jeles sebab ada someone special dah dapat cinicin. Shela pun nak lahhh!




Congratulations for your engagement, Abang! Andd Lina, you look beautiful awesome! :)

Haishhh... kempunan nak makan kek warna pink tuuu. Tapi takpe, kek coklat yang berjaya aku rembat tu pun sedap jugak. \(^0^)/


p/s i am having my midterm exam. my karate training. ohh. terus badan jadi lemah. my dear selesema, please get well soon.









4 comments:

AimiiiLove said...

hahaha,picture tu mcm lain mcm je weh,putih semacam.pkai safi perfect 10 eila ke?haha

Ansue said...

ehh. itu natural beauty tauu. hahaha.

Gauss-Seidal said...

wah!belajar karate..
tak jadi nak tackle ar macam ni, nanti kena tackle balik dengan dia..; )

Ansue said...

eh eh eheh encik gauss-seidal? kena tackle balik lah best. barulah adventure. harharhar.