Sunday, August 7, 2011

Getting Married?



Okay. Kahwin awal. Normal atau Extravaganva? Seriously, semua tu dah jadi normal sekarang ni. Walaupun aku still rasa eh eh awak muda lagi laa... eh eh biaq betui? eh eh awal sangat tu baru 19tahun lekkk luuuuu. Ceh ceh. Aku ada pergi satu tempat ni. Pehhh penuh satu bilik tu dengan orang yang nak kahwin. Atau lebih tepat lagi orang yang dah ada intention untuk kahwin. Mostly umur dia orang 18-22 tahun. Paling muda seorang girl ni umur 16tahun. High school lagi tu nak kahwin daahh? Omaiahhhh. Aku bukannya nak kritik or jealous. Tapi tapi... aku still rasa tak percaya. Umur baya baya aku dah ada orang yang dah kahwin...dah tunang. Seriously?! Ada seorang pasangan tu sama sama pakai baju color biru. Sama sama nampak padan. Andd the girl is in the same age with me. Andd the worse part is she also has the exactly name same with me... Suhaila! True story.


Okay. Aku admit. Act, aku tak percaya sebab aku masih tak matang nak ke arah 'benda' tu. So, bila ada orang sebaya yang dah kahwin... sama nama pulak tuu... eh eh tiba tiba rasa tercabar. Hahaha. Sabar jelahh.


Andd soo-un-believable. On Facebook, kawan aku khainisa ada tag nama aku ke blog seorang gadis tapi aku rasa bukan lagi gadis andd for sure sebaya aku jugak.

She's MARRIED already!!!




Ini dia punye link story if nak tauu--------> mira's blog
Cool gila diaa tuu.


Masa majlis pertunangan abang aku yang lepas... ada seorang mak saudara berkata betul betul dekat telinga aku... dengan penuh yakin dan takzim


"Okay. Dah lepas abang lepas ni shela pulak"

HUH?? Taakkk MUNGKINNNN!!!






Maaflaahh nak cakap. Walaupun aku macam expert dalam bab2 sebegini...maksud aku lebih expert daripada kawan kawan aku... Tapi, bila terfikir pasal kahwin tiba tiba rasa kelakar. Taktauu kenapa. Mak aku cakap sebab aku babies lagi. Hehehe.


Ohh semoga aku temui seorang jejaka yang selama ini aku rindui. Walaupun tak pernah berjumpa di dunia realiti mahupun fantasi. Hahaha. Ter-merepek pulak.


p/s Suhaila. Awak tanak kahwin, kan? Habis tuu... kenapa awak pergi kursus kahwin??
Ehhhh?!




No comment. Harharhar.





7 comments:

sindaDila said...

hah sue dah ada sijil tu. calon pun da ada. layak da ;D

*siyes comel cite mira tu kan*

is said...

sindaDila:yeke dh ade???sape2??? cik ANSUE nie xciter kat sy pown!!!! =)

Anonymous said...

ak ase nk kwen awal..tapi ak ase gak, msti dia dh x bagi aku men fuksal..hoho

Ansue said...

dila : sijil dah ada calon belum jumpa. bayang pun takde lagi laahhh. hehe. dila teringin jadi macam mira ke?:DD


is : mana ada sesape >,<

Ansue said...

dila : sijil dah ada calon belum jumpa. bayang pun takde lagi laahhh. hehe. dila teringin jadi macam mira ke?:DD


is : mana ada sesape >,<

is said...

hahaha....smpai due kali comment tue...mmg nk tutup habes tue,...hahaha

sindaDila said...

haha dila pakai bantai je kan :D

huuu no comment la tp kalau da sampai jodoh mcm mira tu insyaAllah