Wednesday, August 17, 2011

One Love Story



Helo. Tadi aku re-read satu cerita tentang Kisah Cinta Saidina Ali dan Fatimah Az-zahrah. Act sebelum ni aku dah lama pernah baca... tapi tadi baru aku perasan ada satu statement yang aku rasa sangatlah cool!!!




"Cinta tak pernah meminta untuk menanti.
Seperti ’Ali.
Ia mempersilakan.
Atau mengambil kesempatan.
Yang pertama adalah pengorbanan.
Yang kedua adalah keberanian."




Seriously. Suka sangat baca berulang kali. Cinta terpendam yang direalisasikan. Fuyoohh. :)


Tadi baru habis event Culture Night under hisbah. Kena buat persembahan. Konon konon nak buat aksi perompak meragut si gadis tiba tiba dengan penuh bergaya muncul pahlawan karate yang gagah menyelamatkan si gadis yang malang tu. Andd of course lah watak pahlawan karate tu aku yang pegang. Heh. At the end dorm kitorang kena withdraw sebab masing masing terlalu malu untuk berlakon. Hahaha. Btw, we still got a gift. Weehee. Saguhati. Boleh laahh. :)


Okay. Smileeeeee >,<






2 comments:

AimiiiLove said...

wuhuu!handset aku!

Ansue said...

aicehh. yelaa credit to BB aimi :DD