Thursday, August 25, 2011

Selamat Hari RAYA! :)


Helo ppl. Tak lama je lagi nak raya dah. Semua orang rasanya dah beli baju raya, kan. Macam kawan kawan aku, semua nak melaram raya tahun ni. Berebut rebut nak ada baju paling ohsem. Macam yang dah in-relationship pulak kunun kunun sweet beli baju color sama. Hamboihhh. Cuweeet cangat! Hoho. Aku je yang kesian. Tak beli lagi baju raya. T_______T


Nak raya pun tiba tiba rasa tak bersemangat. Final exam dah dekat. Assignment tu diaaa bertimbun menunggu untuk disiapkan. Preparation for presentation Account pun macam samar samar jee lagi. ISM andd Math pun sama. Then ada speaking test pulak. Ni yang nak pasang lagu raya versi sayu nieh!! Urgghhh. Lepas tu ada demo martial arts betul betul after habis cuti raya. Kena buat performance. Sorang sorang pulak tuu. Semua tu buat aku bertambah gelabah. Gelabah macam tertengok scary movie.




Anyway. Selamat hari raya semua. Selamat bergembira. Ingat ingatlah orang kat sini bila sedap mengunyah kueh raya kat kampung tuu. Kalau dapat duit raya jangan lupa belanja yee. Hoho. (mood masih sayu)


TAK SABAR NAK BALIK NILAI.
'TAK SABAR NYEEEEE'




Kbye.






4 comments:

khainisa said...

aku like entry ko, like aku balik!! haha. selamat hari raya jugak

AimiiiLove said...

nisa like tak ikhlas!mwahahaha

sue,pic kt ats tu mcm kau je.hahaha

Ansue said...

kak nisa: like tak ikhlas!!! hamboih hamboih. jgn lupe bawak balik kueh rayer. if ada kueh mazola bawak byk2 tauu!!

Ansue said...

cik aimi: copp copp apekehal pulak pic tuu mcm aku. nak kena sekeh budak aimi nieh.