Sunday, September 11, 2011

KARA DEMO : Done : CheckMate II

Bila aku tengok balik semua gambar gambar yang kitorang ambil masa demo tempoh hari, perasaan nak gelak guling guling seakan mencengkam jiwa sanubari aku. Hoho. Rasa kelakar. Tak sangka kita serapat ini kan. Gonna miss this memories. Awesome!


Gabungan karatekas UIA Nilai dan PJ


Gaya formal karatekas UIA Nilai.


Aksi hebat dari beliau har3


Group kata Heian Godan. Fieqa, Shauqi and Me


Takde kerja. Muka tarmizi excited tak tahan. Haha.


Aku buat catwalk versi tak boleh blah. Jarang jumpa.


There you go. Aksi comel dari Sensei Yeong Kang :)


Pandang bulan tiba tiba teringatkan jason. Apedehal. Haha.


We are AWESOME!


Suka gambar ini (> _ <)


Ok. That's all. See you next time.
Kbye.





5 comments:

zarieyati said...

smue gmbr comel2.. :D aawwww
haha

Ansue said...

comel sebab ada aku dlm gambar tuu. haha.

AimiiiLove said...

weih,yg last pic tuh tunjuk ape dowh??haha

Ansue said...

haha. tunjuk blackbelt yg aku pakai tu laah.
otak ko dah melayang ke mana ha? :D

AimiiiLove said...

bongeng!hhaa