Monday, September 5, 2011

no. err yes i am that girl.


Saya dah kembali ke Nilai . Sangat best . Raya pun best. Dapat duit raya. Huahua . Yang paling best bila dapat makan banyak banyak . Sampai perut jadi buncit . Eh shela dah buncit. Haa betullah tuu . Then mulalah tak larat nak berjalan . Haihhhh.

ni kucin jiran aku . makan friskis banyak sangat . the kucin is not me .

Erm . Actually kan aku tak suka segala bentuk barang kemas . Cincin, rantai, gelang and all that stuff . Aku cuma sukakan jam tangan merah aku tu jee . Tapi, once aku ternampak one of my cousin wear this beautiful bracelet... tiba tiba aku jadi uwaaahhh santeknya kau punya gelang manik tu! Then, dia bukak gelang kat tangan dia tu terus pakaikan ke tangan aku . Andd aku pun macam... Biaq BETIK?!

Hang bagi aku ka?

Bila dia angguk, apa lagi... Aku pun terus tersengih . Andd sampai la ni aku dok pakai gelang manik tu . Suka sangat :)


Minggu ni aku akan jadi busy . Asyik busy je . Yela final dah dekat kan . Ohh. Nanti dengar kata aku akan pergi ke Perbarisan Belia & Sukan . Wakil dojo . Macam best je nak masuk tv . Excited bebenor . Haha.


p/s  Semalam...seorang 'member' lelaki text aku . Mula mula terkejut jugak macam mana dia boleh dapat nombor aku . Sebab aku guna nombor baru andd tak semua member lama tau nombor aku . Guna magic apa . Aku pun macam cool je balas balik . Dia nak aku jadi scandal dia . Oh MAK AIHHHH .

p/s/s  Semalam punya semalam pulak, aku baru berkesempatan pergi tesco kat kawasan rumah aku tuu. Uhhh advanced betul bila dah ada tesco ni . Macam macam muka yang aku kenal, semua dok melepak kat situu . Hamboihh hamboihhhhhh .

p/s/s/s  Semalam punya semalam punya semalam... berapa banyak semalam daaa... Okay. Aku tiba tiba tersedar satu hal. Satu hal yang agak puitis menusuk kalbu dan menikam jantung bla bla bla...


When your birthday passed, yeah its your birthday and i didn't call





7 comments:

is said...

sape tue sape tue?????
jelez****
xpasaaal...huhu

AimiiiLove said...

erk,gelang manik?

haha,aku cincin taw!

Ansue said...

to is: saper apa? my cousin ker?

Ansue said...

ko suke cincin aimi? huahua. cuweet cangat. :D

is said...

p/s tue....huhuhuhu

Ansue said...

member lama aka clasmates time sekolah duluu.

is said...

taw2....=)