Thursday, September 8, 2011

KARA DEMO : Done : CheckMate!

Helo. Pernah dengar tentang kesempatan yang rumit? Bila anda tersengih sengih then kawan sebelah anda tiba tiba lempang muka anda. Dan dia terus teriak...YessSSSSS! dan buat tanda 'bagus'. Itulahh kesempatan yang rumit apabila kawan anda berjaya lempang anda dalam keadaan yang dramatik. Dan anda adalah mangsa kepada kesempatan yang rumit itu....


Itu hanya analogi atau sinonim bagi situasi yang aku hadapi. So lupakan tentang kejadian lempang lempang tuu.

Okay. Sebenarnya nak cakap.

Aku dah selesai buat demostration karate!





Andd aku rasa puas sangat sangat macam menari time tu jugak. Mula mula before start tu memanglah rasa macam nak gugur je jantung sebab nebes sangat. Aku kena buat group kata Heian Godan dan Nipaipo secara solo. Memang kalo otromen tengok aksi aku tadi...maunya kena gelak guling guling. Haha. Tak payah otromen sangat laahhh. Penonton kat kiri kanan aku dah ber-wooo wooo dekat aku. Perli lahh tu. Takper. Saya tak kesah. Heh heh. Jiwa kena kental maaa. Tapi seriously, aku ingatkan tadi macam nak pengsan tapi aku rasa aku buat cool gilaa. Situasi yang tak terjangka. Aku berjaya melawan rasa ngeri, rasa seram macam tengok horror movie, rasa nak culik diri sendiri hantar terus pergi jepun sebab takut nak buat demo depan orang ramai. Actually, I almost did it....


Alkisahnya. Masa cuti raya aku dah plan nak kasi diri aku demam. Then aku takkan dapat buat demo sebab aku...yer aku admit aku tak practice langsung. Aku just tengok video kata andd ingat macam teori je. Jadi aku takut kena marah dengan sensei sebab tak practice...that's why kawan genius aku suruh aku pergi kat habuk then sedut sepuas mungkin which is aku rasa sangat efektif. Senang dapat bersin then lama lama dapat selesema then terus badan jadi tak sedap...kemudian DEMAM! Yeay! Tapi aku tak buat.




Aku kekalkan rasa sihat aku dan terus bersemangat nak buat demo. Aku tak tau apa yang mengubah pendirian tetap aku tanak buat demo. Maybe...sebab YK kot. Hehehehe. Tipuu jee. Kita kena ambil kesempatan babe. Walaupun ianya rumit. Aku buat sebab demo tu ialah kenangan ter-best yang boleh aku kenang as CFS student in Nilai. Which is aku rasa sangat berharga. :)


Ramai jugak yang datang tengok demostration tadi. Aku ada nampak orang yang aku kenal. Tapi aku tak nampak kawan kawan aku. Sebab aku larang diorang tengok. Aku cakap demo martial arts tu minggu depan laahh. Aku cakap demo tu buat dekat MPN laahh. Padahal kat futsal court jee. Aku siap warning lagi tak payah pergi tengok. Tapi...bila tengok sorang kawan pun takde tiba tiba hati rasa sayu. Cheh cheh. Hati kental dah goyah. Yelaaa. Memanglah aku tak kasi korang datang tengok sebab aku segan. Tapi sebenarnya jauh kat sudut hati aku nak korang datang tengok andd support aku. True story.


Tpi takper. Sebab tetap rasa best tadi. Tadi kitorang tangkap a lot of picture. A dozen picture. Maybe next entri aku akan letak gambar gambar awesome kitorang. Teehee.


Ohh yaa. Tadi YK bagi aku chocolate yang beliau dapat. Tak tau mana dia dapat. Dia takut jadi gemuk kot that's why dia kasi dekat aku. Elehh tak kesahh oppss tiba tiba rasa nak sengih malu malu :)


Jumaat petang ni nak pergi tengok movie, main bowling andd bla bla. If jadi laahhh. Teehee.


Kbye.



p/s Petang tadi after class pergi makan pizza. Kenyang gilaa. Thanks San.









1 comment:

is said...

wahhh..ade mention pasal kte la sket....igt lupe...patutnye sy yg thankz kat awk sbb sudi mkn ngan sy.....;D