Sunday, February 6, 2011

demi yang pertama

sesuai dengan tajuk entry ini. so aku pun dengan tak segan silu nak laa story serba banyak tentang diri aku. muahaha. anda tak suka? well.. what do i care babe. bace jeeee!
  1. nama sebenar... tak payah tahu laa
  2. orang selalu ckp rupa paras aku macam Demi Lovato. tapi aku pun rasa macam tu:P
  3. umur? almost 20years old
  4. hobi yela makan
  5. sentiasa fanatic pada kereta mini cooper s
  6. pencinta karate-do
  7. yup! aku gila anime. korang kata aku otaku? mmg pun >,<
  8. boyfriend? aisehh..kalau nak tahu semua lelaki2 yang hensem kat dunia ni boyfriend aku laa tu.
emmm.. tu je kot
p/s aku rasa aku sentiasa gembira. tapi tak semestinya aku tak pernah rase sedih, kan3?

perasaan tu subjektif. so guys jangan terpengaruh dengan tipu muslihat mata. selalu kita lihat orang tu asyik ketawa je dan tak pernah nampak dia menangis. siapa tahu? sekiranya dia menangis dalam hati.......=.="

No comments: