Sunday, February 27, 2011

happening

Wow! Minggu pertama cuti sem aku kali ni aku pegi hang out kat KLCC. Da lama kot aku tak pegi situ. Tak banyak yang berubah pun. Bangunannya tetap sama, berkembar jugak. Huhuhu. Yang penting ialah aku pegi sorang2 je tau. Cuak? Heh. Tak pun. Selama ni pun aku selalu sorang2. Tak kesah. Da biasa. Sampai sana aku terus serbu Kinokuniya! Yahhhhh! Da lama tak pegi Kino. Rindu sanad2. Fyi bagi sapa2 yang tatau, Kino ni yela gedung buku. Apa beza Kinokuniya dengan MPH Bookstores? Tentulah kat Kino ade berlambak manga yang best2! Diulangi...berlammmmbakk!!! Tengah syok2 cuci mata aku ternampak la pulak karya terbaru Sophie Kinsella, about secret. I cant quite remember the topic. Tapi buku dia memang super best! Nak je beli tapi tak cukup duit huhuhu. Cho bole belikan tak? hahahaha.
Sebenarnya aku menapak ke KLCC ni just nak jumpa Harlina je. Peewit! Macam date pulak hahaha. Act, aku segan gak nak jalan ngan dia sebab dia pakai purdah. Dressing aku pulak tade la ayu mane. Tapi dia steady je. Tengs ya memahamiku. Kekeke. Nak tau tak nak tau tak? Dia belanja makan pizza!!! Wawawawa.....sukenyer aku. Pastu kat pasaraya bole pulak dia belikan aku ferrero rocher! Adat orang bagi kita sesuatu aku pun dengan tersengih2 cakap la 'buat susah2 je'....(still sengih2)

"Lina tak rase susah pun"
sooo sweet!

Yang kelakarnya sebelum tu aku ade cakap aku tak suke coklat sangat tapi aku just suka encik ferrero rocher je. Tak sangka dia belikan. Terharu tau tak?!!! Pastu dia nak singgah Kino jap. Eleh nak beli novel cinta la tu. Bila aku tanya dia cakap nak cari buku islamic. Gedebuk! Rase macam jantung aku kena pukul. Tu diaaa.... Aku terkedu sekejap. Hahaha. Kalo mak aku tanya nak beli beli buku ape Shela? Nak beli komik mak. Gagagaga. Jauhnya beza aku dengan Lina. =.="

Then, kitorang pun berpisah. Ending. Isunya di sini, siapakah si Harlina? Satu-satunya gadis berpurdah yang aku kenali tu?. Jeng3x.

p/s dia bagi aku shawl color hitam. shawl pertama yang aku ade. kononnye sbg hadiah besday aku yang lepas. hehe. next besday aku nak niqab agak2 bole tak? <3

2 comments:

Harlina Al Hamra said...

insyaAllah.. next birthday lina beri niqab pulaa :)

Ansue said...

eeh?

hahaha gurau2 jela XD