Friday, February 18, 2011

kami Bangger kami Bongsu

kegembiraan geng bongsu macam ni laa. macam nak terbang je hari-hari

Aku dengan bangger nya keluarkan tupperware warna oren aku yang aku letak di celah-celah buku2, kertas2, fail2, sampah pun ade. Haissshh. Dengan harapan ade laa sedikit makanan yang tinggal dalam tupperware tu. Wehee! Ada biskut Hwang Seng laa! (senyum pastu sengih2) Alahai! Kempis je biskut ni? Tinggal dua keping biskut je?? Emmm..cukup laa untuk aku cicah dengan milo fuze malam ni. =.='

Lately ni kan, aku rasa aku nak post something kat blog 'kesayangan'-kuh ini. Tapi, idea tak muncul2 sejak sekian lamanya. Aiseh. Nak buat macam mana? Walaupun aku rasa aku tak busy tapi aku rasa macam selalu takde masa. Macam mana tu eh? Ouhh.. sudah lah sue. Teruskan je hidup kau. Chill oke :)

Kebelakangan ni kan2, aku selalu terberkenalan dengan orang2 yang sama jenis dengan aku. Sama jenis? Alololooo..maksud aku insan2 yang merupakan anak bongsu dalam keluarga mereka. Weehee! Mereka bongsu tapi mereka matang. Mereka bongsu tapi mereka berdikari. Mereka bongsu tapi mereka lebih sulung dari yang sulung. Wah3. Kami bangger kami bangger.

credit to:
my beruang kutub (dia bongsu <3)
miss purdah (baru jee kenal tadi...bongsu jugak tau and dia sebaya saya!)
encik karate PJ (mat kelate yg malu nk publish photo kat fesbuk. ya! dialah orangnye. pun bongsu gak)
dan semua yang rase dirinya adalah bongsu. berbangger lah anda. ya! anda!!!

Waw! Haha. Rabu next week ada training karate yang last untuk semester kedua ni. So, maybe kitorang akan buat refreshment sikit. Macam Annual Grand Dinner laa. Yang lain nya kitorang ni buat takde la grand sangat macam kelab lain. Minggu lepas Sensei Rijal da belanja kitorang ice-cream. Aku pilih ice-cream kit-kat. Sedapnye. Masih terasa2 kesedapan coklatnye kat mulut aku. Haha. Okey. Aku mesti berusaha untuk karate! Hoorayy!

Okey. Biskut aku pun da abis. Alaa. Dua keping je kot. Masa untuk tido. Jap2. Aku kena study laa. Ada 2 paper lagi. Mathematics dengan Statistics. Wish me luck okes. Nitezzz lovez........

p/s aku tak suka biskut yang da lemau. tak sedap.

No comments: