Thursday, February 24, 2011

a Memorabilia

.fun.
.mad.
.weird.
.blonde.
.forever.
.FRIENDS.

Assalamualaikum semua. Ini adalah sebuah entry yang sudah cukup menggambarkan kesyahduan kegembiraan, tangisan, dan kesyukuran. Ouch! Semester kedua dah habis. Classes, tutorial, assignment, examination da pun tamat. Lepak2, santai2, tonton movie, Apa lagi yang akan terjadi selepas ni? Well, God knows better. Haihhh =.=" Walaupun aku da free daripada semua benda alah tu tapi kenape??? Kenape weh aku rasa aku semakin busy?! What the @$^*)!#%&( !!!! Bayangkanlah aku cuma punya dua tangan dan dua kaki jee. Tapi dengar sini aku rasa aku da busy macam CEO Petronas pulak. Sambil baring tangan kanan menaip, tangan kiri pegang sundae. Kaki kiri garu2, kaki kanan praktis karate. Mulut tak abis2 kunyah mentos. Pehh.. Penat kot aku. Lagi penat mata aku bila tengok Sang Eila dan Sang Auni baring2 sama2 dengar lagu. Bila aku dengan penuh rendah hati mintak dorang tolong kipaskan aku bole pulak depa dengan gaya macam jerangkung jawab, " Aku busy laa!!!" ....tu takpe lagi. yang tak tahan bila ada yang menambah, "Pale hotak dia!" Pehh. Sabo jela. Busy  sangat la tu?

Esok aku nak balik Rawang da. Haihh =.=" sedih pulak. Yang lain sume da balik. Tinggal aku, Eila, Fatin ngan si Auni ni haa. Malam ni malam terakhir kitorang kat sini. Kat dorm A-2-4. Huhhh..Dorm ni macam sarang tikus pulak. Macam mane kitorang nak kemas ni kome sume? Banyak giler hanger yang tinggal. Dulu kemain lagi berebut hanger. Tang balik je sume tak ngaku sendiri punya hanger lak. Pastu aku jugak yang kena simpankan. Takpe. Aku kan baik. *o* Yang tak bole blah nye ada underwear tertinggal kat sinki. Pastu makcik cleaner bole pulak letak dalam baldi kain basuhan aku?!!! Ada baju aku dalam baldi tu kot! Tolerate la sikit makcik oit. Sabo jela. Tah sapa la tuan punya underwear tu. Tak kesah la. Yang penting bukan aku punya. Hopefully kitorang akan berjaye kemas sume ni. Btw, fellow aku ade mlawat dorm kitorang semalam. Chill:)

Ah! Btw, malam ni jugak adalah malam terakhir aku training karate untuk semester kedua ni. Sensei kata ada big Surprise! *wink* Tak saba nye saya! Saya memang cinta mati karate! I LOVE U KARATE! Walaupun yang sebenarnya aku ni takde lah terer mane pun. Harharharhar. Emmm alaa.. Nanti Shafel da takde. Sedih la. Dia best tau!:) Best macam nak pelok2 dia jer. Dia pernah bagi kad ucapan happy birthday. Soooo sweet!!!! Neways, yang paling teristimewa yang pernah berlaku sepanjang 2 semester aku kat Nilai tercinta ni yela geng2 A-2-4 dan Karate~~<3

Kepada Fatin, Farihin dan Wan...jumpe korang kat Gombak nanti okes. InsyaAllah.
Kepada yang ambil short sem...tak lama lagi jumpe balik ler kita:)
Kepada yang lain2....chageyaaaa saranghaaeeee!!!!

note: Aku nak pegi training Karate da ni. *excited*. Sebelum tu nak makan benjo dulu. Lapa2. Chaw!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
After 3hours 24minutes and 17seconds
After berpenat lelah kat dojo......

Here I am! As a fighter. And as the girl who got injured. Huwaaaa.. Ibu jari kaki aku tergeliat!!! Penangan demo buat aksi Judo ngan Alang. Seriously lebam =.=" Aku buat semangat sangat kot. Tapi bak kata Sensei, kita mesti control. Apa boleh buat. Karate punya pasal kan? Kena laa berkorban. HaHaHa. Nak tahu tak? About the big surprise?
It is damn surprise wa cakap lu! Sensei bawak breaking wood. Tak tahu apa tu breaking wood? Alaa.. yang selalu ahli Karate or Taekwondo guna tumbukan atau sepakan untuk pecahkan papan mengikut ketebalan dan peringkat masing2. Tak paham lagi? Pergi Google jela weh. Neways, papan tuh berharga rm5 je dan ade sebanyak 15keping. && kitorang kena pecahkan papan tu guna penumbuk. Damn! One shoot! Bweks....aku dapat pecahkan laa walaupun dengan kaki terdengkut. Diulangi dengan kaki terdengkut ok. After habis tu, kitorang pergi laa 7E dengan harapan ade slurpee. Tapi rosakkkk!!! Haihhh =.=" Tapi oke laa jugak Sensei belanje ice-cream. Aku ambil Drumstick. Auwww. First time rase ni. Keh3. Suke3!

teeeeetttt...sekian. More on the next post. yup! of course aku akan menjalani hari2 tanpa A-2-4 lagi. Pehh..touching tau tak. Selamat tinggal semua. Sobb..sobb....

Sayonara.......(anda tak akan suka perkataan tu, tapi setiap pertemuan akan ada perpisahan)

p/s aku nak balik esok...makkk!!! tunggu shela oke. ily

2 comments:

shafa said...

i like this post cos, it has my name on it.. syg sue. syg shito ryu. as i always said, karate training wouldnt be the same without you.. hehe

Ansue said...

auuuwwww!
*hug hug

sayang shafel jugak hehehe