Tuesday, February 8, 2011

the War has coming

Assalamualaikum. Ouch! Seperti entri yang tertera di atas. Yess! A WAR! OMG! Its coming!!!

Saya tak percaye, tanak percaye, tak percAYEEEEE!!!! GILEERRRRRR!!!!!
Pehhh..

EPT
APT
Mathematics
ACCOUNT
Statistics

..............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...............

So..inilah masa untuk kita berjuang bersama-sama

Berpecah otak selesaikan masalah mathematics yang pehhh! =.="
Buat balance sheet yang tak pernah nak imbang-imbang.
Ahaahaa..aku rasa aku da mule nak jadik tak betul da nie.
Anda bagaimana?
Da prepare?
waaawww!
>,<
---------------------------------------------------------------------------------

Guys. Macam mana pun good luck ah untuk exam kali ini. Kita akan buat yang terbaik oke! Insyaallah. Doa laa banyak. Kata-kata semangat khas untuk beauteoussa, yang tak pernah tewas, <3<3<3<3, dan teman-teman yang lain ngahaha. Hello jangan asyik main game, tengok muvi korea, bace manga, or even main sms. Stop oke. Just for a while. (^O^)


Students of CFS IIUM cawangan Nilai.
Students of Economics and Management Sciences
Students of Group901
[english.arabic,statistic]
Students of Group930
[math & account]
teman setilam
[pari-pari syurga and nisak chantek]
Penghuni A-2-4
~nemnom, elizabeth, barihin, eila, biebers, FT's, wani, utajah, musyrifah, bear, yun, ezzy, makcik2]

GANBATTE NE!!!!
Bersama kita meneraju final exam untuk semester kedua ini!

p/s kekadang aku rasa sedih pun ade bler tengok result quiz aku. Korang ingat aku tak sedih ke?? Tapi sedih dalam hati jela. huhu. Bler teringatkan Jang Keun Suk tetibe aku jadik semangat balik. Wow!

No comments: