Thursday, May 5, 2011

Re-type semula...i called it KARA


Assalamualaikum semuaaaaaa!
Okay. Sebenarnya McDonald bukanlah restoran fastfood pilihan aku. Di-reject sama sekali. Tapi lihat di atas sana tu... aku melepak dan bergambar di Mcd? Nampak tak permainannya di situ? Hahaha. Dan burger yang selalunya aku tak larat nak habiskan... biasanya burger mcd aku hanya makan separuh, separuh lagi rezeki kucing yang lalu-lalang kat sekitar situ... tapi kini aku berjaya habiskan sebiji spicy chicken mcdeluxe, mcnugget, mcflurry... and and sambil menjilat jari!!!! owmeygad!!!

Orang kata bila percuma nikmatnya lebih besar... kuang3

Hari ni hari last training karate dengan Sensei Yeong Kang untuk sem ni. Tacing pulak. Huhuhu. We had so fun throughout this semester. Belajar karate. Belajar magic. Belajar err... makan-makan. Hihihihi. And aku rasa lengan aku sekarang dah berotot. lololololololol. And nanti bila aku tengok balik semua gambar-gambar ni mungkin aku akan termenangis. Iye lah kan. Tempat jatuh lagi dikenang inikan pula tempat aku ..............tet! Hahaha.

He said---> you guys are so cute!
And the girls were like... okay. Speechless.
Elehh. Padahal aku nampak korang paling muka then tersengih-sengih bila Sensei Yeong Kang cakap macam tu. Balik dorm terus bergosip. Tapi aku tak. Aku steady and cool saje. Hahaha. Perempuan berjiwa kental memang begitu.

AND...
This is the Kara's moment

fine. tudung aku terkelepet =.="

okay. yang ni smart sikit :p

ehh, apsal sama tinggi? actually aku lagi tinggi tau \(^0^)/

but... i do love this pic. the most. heh heh heh

bila tengok balik semua gambar aku buat peace kan? hahaha.

Ada banyak lagi gambar yang diambil. Tapi...malas nak upload semua.
Semester depan kena buat demo. Kena buat slideshow.
And kena buat bassaidai ( i dunno if the spelling is correct)

Okay Bassaidai.
Yang banyak pergerakan laju-laju tu.
Heh?!

p/s jumaat ni sensei rijal nak datang jenguk sekejap. seiously??
p/s/s aku rasa entry aku kali ni macam tah hape-hape. takpelah kan? aku just nak letak gambar jeeeee.

3 comments:

DeeJa said...

nape sensei yong kang tu je lelaki? mana jejaka2 nilai?

YK said...

=.="...

Ansue said...

celoteh to deeja: haha. afif sorang je lelaki but dia tak dpt dtg. demam.

celoteh to YK: haha. kenapa sensei? XD