Tuesday, November 15, 2011

Sayangku Casper :)


Cinta pertama adalah keramat di hati... Rindu pertama adalah penamat di jiwa... 'Is love supposed to last throughout all time... or is it like trains changing at random stops?'




Semalam aku pergi bersiar-siar ke Giant. Best woo jalan kaki ke sana. Dah lah hujan renyai-renyai then pakai selipar warna hitam berharga RM2.90 yang dah nak nazak tu. Yelah. Takkan nak pakai high heels koott? Kunun-kunun 'seronok' lah. Cheh cheh.


Dah sampai sana, sementara tunggu member aku pergi beli contact lens, aku meng-usha lah King's. Dengan semerbak bau kek dan roti yang bikin aku tak tahan... peehhh. Nasib baik duit tak cukup. Kalau tak, dah lama aku bedal beli macam-macam. Tapi akhirnya aku tewas bila tercium bau wangi wafel dekat Daily Fresh. Pehhh.. Terpaksalah aku beli. Nasib baik sedap. Hikhik (> _ <)


After beli-beli stok makanan untuk minggu ni, and after tengok-tengok ada duit lebih, terus aku seret member aku ke Kedai buku Popular. Aku mana boleh tahan if ada kedai buku tapi saja-saja tanak singgah. Memang cari maut laahh. Hoho. Intai punya intai, aku pun bedal beli satu novel bertajuk 'Sayangku Casper' karya Mazni Aznita. Aku tak pernah beli novel selain daripada pengarang favourite aku. Tapi after baca sinopsis cerita tu yang bikin aku tertarik... so aku pun tertariklah nak beli. Apa-apa jelah. Yang penting saat aku taip entri ni, aku dah selesai khatam novel tu. Comment? Ok. Not bad. Romantik jugaklaahh. Hikhik.


Petang tadi, after habis kelas, maksud aku after kelas yang sepatutnya ada tapi cancel (penat je aku pakai lawa-lawa nak bagi madam tengok haha) aku ajak paksa sorang member kelas aku teman pergi library. Entah mimpi apa entah tiba-tiba aku ter-cilok sebuah novel Inggeris bertajuk 'An Umbrian Love Story'. Sumpah itu first time aku pinjam buku dekat library Uia Nilai ni. Pinjam buku yang entah best entah taak. Kena rasuk ke apa aku ni? Rasukan Adelie de Casper? Haha. Gila!


Esok ada grammar quiz dan sekarang aku masih ada masa nak taip entri? Huk aloh. Esok boleh tiru. Takper. Ngahahaha. Eh eh eh jaaappp! Esok 17 November. Result keluar laaaaahhhhh!!! Suara ketawa riang terus bertukar jadi suara kodok. Wuuu wuuu T.T


Weekend ni kena balik rumah. Ada MUET. Then kena rushing balik Nilai sebab kena sedia untuk tournament next week. Goju-ryu Open Tournament. Peeehhhh. Gabra sehh! Dup dap dup dap.
Kbai.








Sunshine tu awak. Dan saya suka sunshine. 
Mungkin saya dah gila kot. Tapi awak tahu yang saya takkan pernah mengaku.
Sebab saya ego. Hikhik.




2 comments:

is said...

^________^ kan btol sy ckp...awk ego!!!...tq sue!!

Sang Penulis said...

wah... my faveret tv shows, the epilogy of barney and robin.. used to be legendary. har3