Thursday, November 10, 2011

Sekelumit Rasa Yang Langsung Tak Enak



The air wasn't crisp and the sun wasn't shining when... he came and made me confused. Bilamana aku mula berasa kesah terhadap seseorang... semua jenis perasaan turut datang. Apa ayat aku ni? So lame (> _ <)

Datang bersama bunga tapi buat muka tak hensem :(
Whatever.

Aku tak suka fall in love. Sebab aku tak suka perasaan tuu yang datang bersama pakej perasaan jealous yang melampau, ragu ragu, not secure, berasa terumbang ambing, tak mampu untuk percaya, yaaa. Shiznits! Dan aku juga tak suka apabila aku sentiasa berkepit dengan handphone, menjadi ceria atau kata mudah, tersengih memanjang, penuh satu buku yang diconteng dengan namanya dan mula menjadi pencinta yang setia, bertukar menjadi perempuan melayu terakhir... oh ke mana hilangnya suhaila yang rock cool tu?

Whatever.

Oleh sebab itulah, even aku ada perasaan walaupun sekelumit and tiba tiba orang tu pun ada perasaan sekelumit terhadap diriku yang tak berapa nak comel ayu ni and he wants for a relationship...aku akan terus cakap tanak saya tak suka awak. I do like him but I couldn't make him as my special and being part in a serious relationship. It's burdensome. Okay. It's not burdensome. But I am tired with insecure feeling. I don't know if he lying or not and I am afraid with it.

Whatever.

Your appears, I would say, it was like a magic. You're setting a trap and I almost fell into it.

Whatever.

I am not in love. However, I almost.

Whatever.

But when I got one of your text saying bla bla bla... suddenly I feel like I don't want to see you again. Ever.

Puri.






I really don't know what to do when I get confused. Usually I will run away. Should I?




2 comments:

Awra Jauhara said...

sensei?

Ansue said...

bukan sensei. ni alien dari planet pluto