Wednesday, March 2, 2011

hoy hoy

Assalamualaikum semua. Hari ni 2 Mac 2011. Oh. Kebosanan betul la dekat rumah. Aku da habis tengok movie Mary stay out all Night, Lovely Complex, Playfull Kiss, My Girlfriend is Gumiho...mulai sekarang panggil aku gumiho haha...,dan sekarang aku nak tengok Fugitive Plan B pulak. Fuhh. Penat tau. Stay depan laptop je. Sampai barang-barang aku yang berlambak aku bawak dari uia tu tak berkemas lagi. Statik kat ruang tamu tu sejak seminggu yang lalu. Sory mak huhu. Oh btw, tadi aku baru je pergi sekolah lama aku. Ambil sijil Spm dan Pmr sekali yang berkurun lamanya terperuk kat stor ofis sekolah aku tu. Kali pertama aku jejakkan kaki kat sekolah aku tu serasa macam ohhh..pogoshippo..! Rasa macam baru semalam je aku tinggalkan sekolah tu padahal da hampir 2 tahun sejak last aku datang masa ambil slip periksa SPM aku dulu. Huhu. Selain daripada aku ambik sijil Spm, aku jugak berjaya mendapatkan Certificate LCCI!!! Auww! Cikgu Razak cakap kalau dia ada buat next level untuk Certificate Book-keeping and Accounts, dia akan panggil aku!!! Terima kasih cikgu!!! Jasamu akan saya kenang sampai bila-bila!

Dan sekarang aku terdampar kat CC apek depan pc no 50. Dan aku nak sambung baca manga online. Ok, babai. See ya!

p/s pasni nak singgah rumah aliah nak balun hot gimmick pulak...dabedidabeduuuuu!! >,<

No comments: