Tuesday, April 12, 2011

Love leaves me Speechless!

 

even your face look noob, i still adore you lah!


 Assalamualaikum semua! Senang hati nampak? Hahaha. Mana tak nya. Orang sedang dilamun cinta lah!

i u
JASON aka Jang Wooyoung!
i'm falling to pieces

Wahahahaha. Tak kisah apa orang nak cakap. Aku tau lepas ni mesti bila korang nampak aku mulalah mata naik ke atas tangan letak kat bahu. Okay. Aku nak beritahu, aku tak kesah okay! Dan aku buat satu whole page ni tentang si Jason bermata sepet kerana dengan ini aku nak mengistiharkan bahawa Jason milik aku seorang!!! Kehkehkeh. 

Jang Geun Suk? 
Errr... era beliau sudah tamat. 
Jadi aku macam dah tak sudi nak jadi peminat dia.
Hehehe.
*giler jahat aku*

Sekarang rasanya macam nak fly ke Korea lah.
Penangan drama Dream High.
pffffffttttttttttttt......

 Okay Nisa. Aku mengaku drama tu memang best. Sweet and adorable. Aku faham lah kenapa kau fanatik sangat sampai buat ringtone lagu Dream High. Tulis lyric lagu dream high lepas tu nyanyi sorang-sorang. (aku ingat kau tengah bertafakur lah masa tu... khusyuk semacam) dan... tak habis-habis memaksa aku tengok drama ni. Akhirnya aku tengok jugak... and dah habis pun.

Well... Kalau Jason tak berlakon dalam drama tu takde maknanya aku nak kata drama tu best tau.
Heh heh tanak ngaku lagi tuh >,<

Oh Jason... Kalaulah kita berjiran...


p/s muka Jason macam muka seseorang lah. tapi bila aku habaq kat kawan aku, dia marah pulak. haisshhh.

No comments: