Friday, April 22, 2011

we love tumblr-ing!

Assalamualaikum semua!
Disebabkan semester ketiga aku di bumi Nilai ni banyak sangat waktu terluang; tak termasuk begitu banyak kelas yang cancel, duduk goyang kaki depan meja belajar, nak menulis sesuatu tapi tak tahu nak tulis apa... nak karang cerita huk aloh aku ni mana ada idea, tak reti pun... nak cipta novel? Apatah lagi-lah. Orang tak payah habaq, aku sendiri yang akan volunteer cakap.... Gila apa? Hahaha. Well, apa maknanya hidup kalau tak pergi kelas? Disebabkan masalah-masalah inilah aku, dilanisa, dan wani jadi terlebih excited sedikit.

Dang dang dang
Kisah ni seram sedikit. Sebab kejadian ni berlaku pada waktu malam.
Malam tu tak seperti malam-malam yang sebelumnya. Mungkin mereka tak dapat rasa... tapi aku tahu. Dingin. Suram. Bintang bulan pun tak nampak. Aku macam biasalah, lepak santai depan laptop menghadap facebook. Busy ber-chatting. Padahal chat dengan budak sebelah aku jer. Nak save-kan suara, that's why kitorang chatting jer. Maklumlah, orang kata suara perempuan tu aurat.

Tiba-tiba aku nak pergi toilet pun rasa takut. Entah kenapa. Aura malam tu saspen sangat. Semua buat muka serius. Aku pandang member aku. Dia pun pandang aku balik. Tiba-tiba dia jerit! Betul-betul dekat telinga aku.

"Aku BOSAN lah weh!!!"
terkezut beruk aku masa tu. Nak cover punya pasal aku pun balas balik. Lagi kuat daripada dia.

"OKAY! JOM BUAT TUMBLR!"

Dia pandang aku pelik. Actually muka aku yang pelik. Herot sebelah. Apokobondo aku cakap tadi? Apa jadah tumblr tu??? Tam spider ker? Errr.... Okay. Terus aku google cari maksud t.u.m.b.l.r tu. Tak sampai seminit selepas aku memahami encik tumblr ni luar dalam... terus aku sign up! Kemudian, dalam satu malam jer semua Formspring Twitter dan Tumblr ni di-signup. Twitter aku tak buat. Kawan aku je ade. Malas ah. Seperti semua orang kat dunia ni yang dah mengalami kegilaan tumblr-ing, begitu juga dengan aku.
Hahaha. Well, maybe i sort of ketinggalan zaman. But, who cares?

Aku guna title: ♥shelovesjason♥ *taktau nak letak apa lagi. hehehehehehe.

hey hey
CLICK HERE --------------> saya punya tumblr baru buat ni!
it is so grateful if you click it. you're awesome, babe! >,<

Sebenarnya benda alah ni dah lama lah jugak aku cipta. Hakcipta Terpelihara tau. Eleh. Tak lah lama sangat. Tak sampai dua minggu pun. Hahahaha. Tapi, tang nak adjust dia punya theme yang buat masalah. Serius. Fed up juga aku ni. Err... nak tengok antara gambar yang di muat-turun?

Sila-lah tengok kat bawah ni. Terima kasih (^0^)V








Oppsss... tiba-tiba ada gambar Jason pulak. Soriiiiii. Hehehehe.

Nah. Itu saja yang boleh aku upload sebab biasalah internet macam siput kan.
Anyways... credit to nisa and eiyka (tukang nakhoda) Sayang korang-lah!

p/s esok aku nak pergi skor A. gulpp..biaq betui sue?

1 comment: