Monday, March 21, 2011

omaigad!


Akhirnya... setelah hampir krem jari jemari aku yang tak berape nak runcing...setelah berpenat lelah, berpeluh basah...mengamuk menghentak meja...terjerit-jerit memaki hamun...mencebik menggumam membaca mantera...menyanyi-nyanyi lagu doraemon....pandang kanan pandang kiri....click sana click sini...Akhirnya....pengorbanan ini berbaloi....yahoooooooooooo!!! Trang tang tang. Tu dia. Terpapar result semester aku yang kedua. Hampir sesak nafas aku meneliti baris demi baris. Hampir longlai lutut aku. Hampir pengsan aku kerana tak bersedia untuk menghadapi segala kemungkinan. Kemungkinan yang bisa mengubah 360 darjah sisi hidupku. Kemungkinan yang bisa mematahkan keazamanku. Kemungkinan yang boleh membuatkan aku terdampar di bumi Nilai ini selama-lamanya. Kemungkinan yang...argghhhh!!! Dan...Alhamdulillah! Setelah menghadapi mimipi ngeri selama 3malam berturut-turut. Makan tak kenyang tidur tak basah kencing tak lawas...tiba-tiba menjadi murung. Tiba-tiba gelak. Tiba-tiba nangis. Tiba-tiba terberak. Tiba-tiba jadi orang gila. Tiba-tiba aku menjadi bukan aku. Tapi...itu cerita 3 hari yang lepas. Now...I am BACK! Suhailah yang baik hati, peramah, suka sengih-sengih, suka tolong kawan hehehe, sukakan tagline..."apo kono nyo jang?" hahaha, suka makan banyak bila lunch, suka beli benjo bila dinner sebab nak jimat duit, suka main cafe life tapi sekarang dah pencen, suka belahak tapi still tak boleh lawan Nisak, suka tak kemas locker, dulu tido menyempit dengan Nisak dan Fatin tapi sekarang tak boleh dah kot sebab Fatin dah takde huwaaaa, dan...suhailah yangg macam-macam laaa...Kesimpulannya beliau dah kembali Happy!!!


Bersama kita bersama-sama...HIDUP D-2-8!...(dorm aku yang baru)
Perhatian:
dorm ini tiada awek-awek cun
hanya ada gadis-gadis yang pemalu, baik hati, sopan-santun, lemah-lembut, caring, dan paling penting ialah mereka pandai memasak!

p/s aku dapat katil bawah. gembira giler!

No comments: