Saturday, March 26, 2011

the SECOND Time


Malam tanpa bintang, tanpa cahaya, tanpa mimpi.
Malam tanpa kehangatan darinya.
Omaigad!
Menunjukkan sesuatu bakal terjadi.
Atau mungkin perkara yang memang sudah tersurat akan terjadi?
Arggggghhhh!!!!!
*kusut+gelabah*

27March2011
Seriously aku memang tak sangka tarikh itu akan tiba jugak.
Walaupun aku...emm aku tak bersedia lagi laa!
Tak bole ke postponed?
Haishhh...cuak ke kak? LOL.

Yelah yelah.
Aku admit aku tak prepare secukupnya.
Ambik kau!



Next Grading: Yellow to GREEN

Bolehkah saya?
Bolehkah saya lakukannya sensei?

Tak sabar nak jumpa sensei samurai. Dia ada ke eeh? Hehehehe.

tapi ada orang tuh kena buat demo kat Mall. Hahaha. At least aku lebih bernasib baik.

p/s goodluck nisa untuk silat kau hahaha. goodluck untuk aku jugak!

No comments: