Wednesday, June 8, 2011

Dia boleh jadi se-jiwang Romeo & Juliet


Maaf saya seorang yang pemalu. Bukan malu untuk bersuara kuat. Atau pun malu untuk mengambil nasi tambah di kenduri kahwin di hadapan abang catering yang kachak. Saya cumalah insan yang pemalu untuk meluahkan kata-kata berbentuk puitis. Bagi saya itu semua hanyalah madah sang pujangga yang boleh dikategorikan sebagai jiwanggg! Yaa, jiwang. Anda mungkin tidak sedar yang anda sedang jiwang. Hati-hati. Terutama sekiranya anda sedang fall in love. Waahh!

Adakah aku sedang membuat pengakuan bahawa aku sendiri sedang fall in love?
teettttt....

cekmo: beb..buat post baru laahh. bosanlah ko ni asyek post sama je takde yang baru. BOSAN tau tak!
ceksu: yooo laahh.
*tiba tiba mencelah*
cekQ: buat entry pasal aku lagi tau. eehh. yang pasal pengalaman terindah kau tu.
ceksu: pasai apa?
cekQ: pasal KD

Waahh. Bestnya mereka menyuruh itu dan ini. Saya yang tengah kekeringan idea akhirnya...

Omaiaahhh... Spesis entry apa yang kau cuba sampaikan ini wahai cik suhailahhh oiiii.
Aku pun taktau laahh.


Daahhh daahhh. Enuf with merepek repek. Dah jadi worse giler dah nieh.


Waahhh! Apa maknanya ni sue? Cheh cheh. Takda apa apa maknanya dehh.

p/s aku dah masuk tahun kedua kat asasi nilai ni haaa. dah jadi senior. peehhh. gilerr laahh. \(^0^)/

5 comments:

Anonymous said...

haha.. sue dah mula merepek XD

i wonder if tht is true 'you fall in love' meh??? XD

Ansue said...

tu laahh.
i pon sama sama wonder dah nieh..

emmm maybe..
who knows kan?
wakakaka.

Unknown said...

nice article la sue..
keep up the good work k..
LLGW n KK..
Bhahaha,,LLAFH

Ansue said...

LLGW N KK ?
LLAFH ?

what does it means?
btw...thank encik kachak!:D

niij said...

kih3.... nice la!!!