Sunday, June 26, 2011

FOR MY PETER PAN



So, secara konklusinya... Kita tak boleh cepat putus asa :)

TAPI!

Just be ready to get hurt everytime you fall...

Aku cakap ni on behave diri aku sendiri lah. Nak mendapatkan bintang bersinar seperti Jason kenalah jadi kuat dulu kan? Hehehe.


Ermm... Sejak akhir akhir ni aku terasa seperti aku dah jadi orang lain. Asyik nak mengamuk jer. Asyik nak menengking jer. Kadang kadang aku jadi marah kat semua orang tanpa sebab. Kadang kadang aku terasa seperti nak menangis. Kadang kadang bila mood aku baik tiba tiba aku jadi periang yang annoying. & semua tu buat aku jadi pelik. Apa yang berlaku? Adakah aku sedang melalui transformasi? Menjadi yang lebih buruk?

Dan adakah ini bermakna aku perlukan lebih kasih sayang? Ohh per-lish lah ceksu! Geli saya dengar. HAHAHA.




Maybe it'll takes 8years. Siapa yang tahu. Am I right, Peter Pan?
Maybe it was you... Maybe not.

Because... The point is we don't choose who we fall in love with.
What will be, will be...


Andd. Maybe you love him... But he doesn't  T______T


Muka pakcik tu serius jer kan? Huhuhuhu.


Adehh... Kena jadi macam tu dulu ke?
I don't think soooo. & I hope that's not the solution.



Okay. Enuf ebaut that. Saya nak habaq ni.
Perhatian semua! Esok malam ada AGM Karate di Seminar Hall! Jom pergi ramai ramai. Especially to khainisamama ikan, and nemnom. Korang diwajibkan. Hihihihi.


p/s i have got 2 more jubah. Wahhh tengss abang! XD










7 comments:

niyna | rara said...

tu r psl , ble tgk dr House tu klw kite dh nk maty baru org nk syg kite.
ap2pun, fighting ! ^_^

p/s: aku suke sgt background ko. cantekk !

Ansue said...

haa! tau takper. kebanyakan manusia memang camtuh. bila dah takde baru tercari cari. so secara konklusinya...sayangilah orang di sisi anda^^

ohh my background chantek? sweetnye awak niehhh!mekasih..hehehe

AimiiiLove said...

weh,picture yaoi aku mne ade improper.baek kau tgk baik smula babe!

Anonymous said...

this is so sad...T-T
dont know who am I???i think u noe...
org yg ditinggalkn tnpa sebab. . . :_(

Ansue said...

cik A: yelah nanti aku tengok balik pic hangat ko tuh

Ansue said...

japp.. anonymous? seriously, who are you? i think u shud leave your name instead of expecting for me to recognized who are u... btw,,why are u so sad?:0

Anonymous said...

kne tgglkn name gak ke?kla...is..=p