Thursday, June 9, 2011

hey you


I found this quote on my tumblr and ngaahh it's really inspiring, kan? Saya rasa lah. Ada banyak situasi yang kadang-kadang kita boleh nampak yang biasa terjadi. Mostly... girls lah kan.

Girl 1: Errr... takpelah. Saya tak dapat nak pergi function tu. Yang pergi sana hanya untuk gadis-gadis cantik je, kan?

Girl 2: Saya rasa saya dah gemuk. Orang tengok pun takut. Sob...sob...

Girl 3: Kenapalah muka aku tak macam Rozita Che Wan eeh?

Girl 4: Argghhh... JERAWAT!!! (versi ceksu huhuhu)


Okay. Fine.
Kenapa perlu malu? Kalau orang lain cantik. Kita pun cantik what? Percaya sahaja. Kalau takda orang puji kita cantik, apa salahnya kalau kita puji diri sendiri, kan.

Hahahaha. Nampak sangat aku suka puji diri sendiri. Who cares?^^

Yang situasi jerawat tu aku tak boleh buat apa lah. Sebab aku pun salah seorang gadis-gadis pemalu yang menternak jerawat jugak.

Adehhh.
Kadang-kadang nak je aku gosok pipi yang tak berapa nak mungil ni dengan kertas pasir. Huwaaaa.

Ada tak sesiapa yang ada solusi bagi masalah jerawat degil??? Sebab jerawat aku jenis jerawat derhake. Tak mau hilang hilang sampai la ni. Cheh.

Tapi mak aku cakap... jerawat melambangkan kematangan. Boleh percaya ke?
pffffttttttttttttttttt..............

p/s esok nak pergi kota damansara lagi. wahh! 

7 comments:

Anonymous said...

nak hilang jerawat jgn tukar2 pencuci muke..
stick pd yang stu je.. nt bpe bulan okay la kot..
tu kate promoter kat giant umh aku la =___=

oh weh ko nk p kota dmansara esok ea..
so, next week x pyh la bwk aku kan..
bole la aku blek umah kan? haha

Ansue said...

aku dah beli pencuci muka yg baru.
syurah remaja. fes time aku dgr nama produk tu.
tapi promoter tesco kat nilai ni haa ckp produk tu bagus utk kulit berminyak.
so buat sekian kalinya... aku terpaksa lah percaya kat kakak promoter tu.

eeh? tak boleh.
aku nak bawak kau jugak next week.
aku dah book kau.
kau tak boleh mengelak.
wakakaka.

Anonymous said...

yihh,, kau percaya kat promoter tu???
wolawee.. sume org akn ckp cmtu..
ikut kulit la .. x smestinya bgus tok kau..

haha..okay fine.
da janji =___=

Ansue said...

yeke?
tapi aku dah terbeli.
kena pakai jugak lahh.
takpe kot.
kulit jenis tahan lasak.
heh heh

waahh.
okay. anda ikut saya.
seronoknyaaaaa.
:D:D:D

niij said...

perghh xpyh pakai syurah remaja uh sue...
dlu ak pkai...
terok jdnye...

promote xblh caye..
komisen je nak..hahhaa

Ansue said...

SERIUSSS???????

"_______"

is said...

dh ckp dh...pkai bdak sejuk opah,xnk....huhuhu