Monday, June 27, 2011

Magis Auta Punya



Err... Selalunya girls selalu terperangkap dalam situasi seperti di atas. Tak pernah? Tipulahhh :) Hahaha. Dan macam biasa, mesti ada seorang yang normal akan mententeramkan kawan kawannya yang terkena panah cinta daripada si magis charming tu. Well, aku ni termasuk dalam kategori yang mana eh? Aku rasa korang boleh agak, kan? Hihihihi. Fine! Aku termasuk dalam kategori yang memerlukan seseorang untuk menenangkan aku. Choyyy. Ini bukan bermakna aku tak boleh kawal diri sendiri tauu. It's just... I can't stand with it.

Heh... Mengaku jelah yang kau memang gatal ceksu!

Ehh helo? Sukati jer cakap macam tu. Mana ada saya gatal. Saya suka tengok pemandangan cantik je tauu. Hihihihihi.



Banyak yang cakap aku ni berani or dalam kata yang mudah yelah aku ni jenis selamba. Kalau disuruh menari depan orang ramai, akulah orang pertama yang akan maju ke hadapan. Iye ke? Hahaha. Kalau buat demo depan cermin kat dalam mahallah boleh lah. Aksi menari ligat, slow motion, gimrama... semua semudah kenyit mata je. Hehehe. Tapi hakikatnya?




I dont think so. Dan hakikatnya, aku mana pandai kenyit mata. Cis, aku paling tak suka makhluk yang berlagak kenyit kenyit mata depan aku. Macam mana korang buat haa?! At least ajarlah aku jugak. Ni pandai sorang sorang je. Mana aci!

Jujurlah aku cakap. Aku paling tak suka tengok si Fatin Bieber kenyit mata. Buat aku tergugat. Hahaha. So you guys... Selepas ni don't you ever and ever berani kenyit kenyit mata dekat aku tauu. Cubalah kalau nak merasa mae ashi geri aku!

Mae ashi geri? Betul ke ejaan aku tu? LOL!


Ohh. Aku baru habis kelas English tadi dengan Sir Rizal. Ngantuk giler duhh. Aku dah laa duduk dekat barisan depan. Bajet pelajar rajin hahaha. Tengah dok mamai tahan ngantuk tu boleh pulak kena sergah. Opocot kau! Terbeliak mata cek! Macam biasalah kalau aku tengah ngantuk ya Rabbi then at the same time kena concentrate dalam kelas... For sure aku tak tau apa yang aku tengah lakukan. Tengok tengok habis satu page buku aku penuh dengan lukisan yang tah hape hape.

Then dengan bangganya aku terus dapat tittle "Jiwa kacau" ikhlas diberi oleh Sir Rizal. Hambek ko! & dia kata aku 'kreatif'. Kreatif melukis gambar pau. Kuat pulak tu dia cakap. Haihhhhh...


p/s tadi busy nanti akan jadi lebih busy. depress je hari hari. so... stay still!
p/s/s tak pernah dengar movie pasal 'Sekali Lagi' laa. maybe next time kot. && lagu 'kau selalu ada'. lagu apa tu. tak dapat hayati dengan baik. can explain it for me? XD







5 comments:

is said...

hahahaha....sy taw cter Sekali Lagi tue pown mlm td tyme tgok behind the scene nyer....klu rase nk tgok nnti,just gtaw sy...netaw ttbe brubah hati nk tgok en...huhuhuh....

ttg lagu 2...laaaaa,ade lirik kowt...dgr n bace jer la...pandai2la hayati...=P....

'awt senyap jer??dh tsrempak td,syap lak die'..hahahaha

Ansue said...

hihihi. Sekali lagi?
tak berubah hati kot.
maybe next movie :D

lagu tu?ooookay. nanti saya dgr lagi skali.

elehhh. bukan terserempak eh tapi mengendap tu. hahaha. saya tak nampak awak...so tak dikira terserempak. saya nmpak kereta awk je. terserempak means dua2 nampak diri antara satu sama lain. haaaa...

is said...

ouh camtu ea????mengendap ker???terserempak laaaaa...awk terserempak dgn kete sy.....ann3...awk n kete sy nampak diri antara satu sama len kan...hahaha

Ansue said...

sooo. saya ada jodoh dengan kereta awak jee. hahaha.

is said...

aiiiii...materialistik nmpk??hahahaha....kete tu dh nk dijual la....klu ade jodoh,awk la yg beli kete tue...ahahahaa