Tuesday, June 28, 2011

Si Dia Mula Bersiulan


Tak kisahlah kalau sebelum ni aku asyik terkejar sana terkejar sini. Tak kisahlah kalau sebelum ni banyak assignment tak siap. Tak kisahlah kalau sebelum ni asyik depress sebab jadual pack sangat. Tak kisahlah kalau sebelum ni asyik jadi pelupa sampai ada test pun boleh tak ingat. Ohh thanks cik Razz because of you who always keep texting me and keep remind me with those tests, assignments, classes. Kalau takde kaulah kan... Memang taktau apa nak jadi dekat aku. Anda hebadd! Hehehe.


Andd tak kisahlah kalau sebelum ni aku dah ber-swear nak delete je fesbuk tu. Sebab dah tak best. Bajet serius je. Tapi memang serius pun masa tu tauu. Tapi masa tu jelah.


Err... Sebab hakikatnya aku dah active balik. Hahahaha. Aku ingat nak active sekejap je. Nak tengok wall group Karate. Tapi tiba tiba ada friend request berlambak lambak. Tiba tiba terasa macam famous sekejap. Cheh cheh ayat nak gempak aje. Ada laa dalam 6, 7 orang. Semuanya macam ku kenal jee...


Ohh Emm Giiii! Budak sekolah rendah aku lahhh!!



It's almost 8years. Andd guys... you made me macam nak terbang tauu! Best sangat korang ingat lagi kat aku. Sesetengah tu jelah. Tapi still terharu tauu. Sobb...sobbb... Terima kasih add saya. Hehehe. Seriously lepas ni aku tanak deactivate facebook tu lagi. Hahaha. So korang layak terima penghargaan daripada aku. Semua lahh.


Syue Shaari, Akmalina, Afrah, Ainul, Wahida (kau kawan dengan abang aku, ann ann?), Syida, Madikhah, Amira Zakuan, Faiz, Umi, and many more. Ada yang lain jugak. Tapi aku tak berapa cam. Oh ya! Hidayat of course. The most wanted. HAHAHA. Just kidding :)


Btw, semalam Agm dah buat. Andd Awesome! Aku dapat award. Ada jejaka kachak nak belanja Mcd ahad ni nanti. Hehehe. Suka tak terkata! Tapikan... Pizza lagi sedaplah sensei. Can we change?




Andd korang perasan tak yang aku dah ada header lahh! First header ever. Sebenarnya entry kali ni nak bagitahu tu je pun. Gila gedik. HAHAHA.


Tadaaa. cik Khainisa yang buatkan petang tadi. Ada gambar pau tu nampak tak. Ehh silap. Gambar orang botak. Apa apa jelah. Janji dia ikhlas buatkan untuk aku. Hehehe. Masa tu aku tengah nak berlari pergi kelas tiba tiba budak tu tersengih sengih cakap:

"Hey, tengoklah belog aku. Dah ada header baru. Suheyy... Nak aku buatkan satu untuk kau?"


Okay Nisa. Bantai jelah nak buat macam mana pun.
Andd its done!
Love you!
Elelelehhhhh.


p/s tadi ada beli brooch baru 3 bijik. cantik!




2 comments:

missRieRie said...

blog awak comel

Ansue said...

eh eh. terima kasih cik adik manis :D